Postări populare

vineri, 13 iulie 2012

Cu si despre americani ..take 2


Ziceam deunazi ca revin cu diverse alte informatii legate de dragii nostri americani pe care toata lumea ii alinta in dos.. Credeati ca francezii muncesc putini? Fuck no!!! In timpul saptamanii programul ar fi cam de la 8:00 la 17:00..incearca numai sa mai gasesti pe cineva dupa ora 16 la birou..sparg usile de zici ca se da ceva moca pe strada..iar vinerea..vinerea dupa ora 13 americanu' o freaca grupa mare..Bine, acuma nu vreau sa generalizez..zic strict de ce am observat eu. Un alt punct semi negativ asa..e canalizarea..daca da dracu sa ploo mai mult de 2 ore, strazile sunt practic inundate si se circula mai rau ca in bucuresti la ora de varf. Imaginati-va acuma ca de o saptamana ploo in fiecare zi..bine fiind foarte cald se zvanta si foarte repede..dar cand mergi pe strazile alea mari si bune si..si ..mari..ai senzatia ca si ce e pe sub ele e jmecherie. fix pixu. In schimb sunt super politicosi, rar vezi pe careva sa se bage sa iti ia mustata ca se grabeste si tre sa faca uz de putinul loc pe care il ai tu in fata. De regula te lasa sa treci..iar ca pieton, daca vrei sa traversezi, opresc de la 10 metri ca sa treci tu. In bucuresti n-ar sti cum sa te ocoleasca mai repede ca il incurci pe meltean..si da si eu intru in aceeasi categorie uneori :) Bine acu' daca stau sa ma gandesc am gafat un pic si pe aci. Ploua asa de tare intr-o dimineata ca am vrut sa fac si eu un gest nobil sa imi las colegii chiar in usa ca sa nu se faca muci pana in birou...chiar foarte aproape de cladire o tantica cu umbrela..tzop tzop..tzop tzop..Ce face mandea?! o ocoleste frumusel si trage masina chiar in fata ei..mai exact sunt convins ca a trebuit sa dea si vreo doi pasi inapoi ca sa nu guste din tabla uda a masinii mele..later on, cand m-a vazut, s-a uitat lung la mine si a izbucnit: Ur the one that nearly killed me in the morning? m-am uitat la ea lung, am zambit tamp si am inceput sa ma scuz ca orice om care si-a regasit bunul simt.Norocu' meu ca pana m-a vazut sa se ia de mine ii trecusera dracii si am facut pace repede. Oamenii astia o freaca mai mult prin sedinte..io nush cand mai au timp sa si munceasca..de dimineata pana seara daca n-am macar 2 sedinte intr-o zi ma declar bolnav..stau si ma intreb..daca ei tin asa de mult la work-life balance..pe mine de ce m-ar durea in cur de toate problemele pe care tre sa le rezolv? E si maine o zi, nu ne spetim azi prea mult ca overtime-ul moca.. Un mare punct negativ pentru fumatori: Nu se fumeaza in nici un hotel, in nici un local. Daca vrei sa fumezi nu poti sa o faci decat la o distanta considerabila de hotel sau pe terasa ( daca exista ) restaurantului in care te-ai dus sa bagi in tine cele doua side dishes oferite la o buca de carne..bucata nu fesa..Rezultat? dupa doua saptamani de stat aci inca mai am 4 pachete din zece cumparate ..ceea ce e decent... Hmm poate ar trebui sa folosesc imprejurarea de fata sa le las dracu' de tot..da merg asa de bine la cafea sau la sprit.. Futu-i si cu viciile astea..

Niciun comentariu: